BOBBY onthult 'bowby' mini collectie

Een eigentijdse interpretatie van de strikjestrend

Een nieuwe visie op een klassiek designelement, dat is de nieuwe 'bowby' mini-collectie van BOBBY. Het Antwerpse juwelenmerk liet zich inspireren door de klassieke strik, die door trends zoals balletcore een heropleving kent, maar geeft er een gedurfde draai aan.

In een tijdperk waarin balletcore en strikaccenten de overhand nemen op sociale media, heeft BOBBY gekozen om deze trend niet alleen te omarmen maar ook te transformeren. "Te midden van de overvloed aan met strikken versierde creaties, vond ik het moeilijk om mezelf hier bij aan te sluiten aangezien ik het gevoel had dat zo goed als elke variant hiervan al was verkend," zegt Robbe Nelissen, oprichter van BOBBY.

Doucheslangen

Geïnspireerd door een documentaire zag Robbe een unieke kans om strikken op een vernieuwende manier te interpreteren met zijn juwelen. "De structuur van verstrengelde doucheslangen die ik in die documentaire zag, weerspiegelde de klassieke slangen-ketting. Dat vormde de basis voor onze nieuwe collectie."

De 'bowby' collectie bevat strikken die zijn vervaardigd uit kettingen, een materiaalkeuze die zorgt voor een speels effect terwijl het de beweging van een traditionele satijnen strik simuleert. Elk stuk heeft een eigen uniek karakter dat zich anders positioneert bij iedere drager.

De mini-collectie is vanaf nu exclusief online verkrijgbaar op de website van BOBBY. Alle juwelen zijn handgemaakt in Antwerpen.

  • mini bow necklace - silver €250 - gold €290
  • big bow necklace - silver €350 - gold €390
  • bow earring - silver €250 - gold €290

Over BOBBY

BOBBY werd opgericht in 2020 door Robbe Nelissen, onder vrienden beter bekend als Bobby. Samen met Irma Janssens, die zich in 2022 bij het team voegde, leiden zij het merk met een gedeelde visie. BOBBY staat bekend om zijn meesterschap in de goudsmeedkunst en het vermengen van traditionele technieken met een moderne benadering. Jeugdigheid en durf staan centraal, maar een klassieke en tijdloze elegantie wordt steeds behouden. Elk stuk is uniseks en kan door iedereen gedragen worden.

Website - Instagram - TikTok


Download campagnebeelden en packshots

Voor meer informatie of stylingaanvragen, neem contact op met Lorenzo Veppi:

Lorenzo Veppi

Lorenzo Veppi

PR Manager, CRAVE Agency

 

Meest recente verhalen

Website preview
Lewis & Melly lanceert wintercollectie met Josefien Weyns
Waar tijdloze elegantie en countryside chic samenkomen.
pressroom.craveagency.be
Website preview
Skins viert 25-jarig bestaan met hun eerste eigen merk: Layer+
Skins bestaat 25 jaar. Dat vieren ze met een grote, nieuwe stap: hun eerste eigen parfumlijn, genaamd Layer+. Layer+ is niet zomaar een parfum. Het is een ‘fragrance enhancer’ – een geur die je los kan dragen maar ook kan combineren met andere geuren. Het is ontwikkeld in samenwerking met de beste laboratoria ter wereld. En daarmee doet Skins wat we van Skins gewend zijn: zorgvuldig cureren, samenbrengen, pionieren.
pressroom.craveagency.be
Website preview
BOBBY lanceert ‘I Do’-collectie: verlovings- en trouwjuwelen om te dragen voor het leven
BOBBY onthult met trots ‘I Do’, de allereerste weddingcollectie van het merk. De lijn bestaat uitsluitend uit ringen: heruitgevonden klassieke ontwerpen, telkens met de kenmerkende BOBBY-twist. Gemaakt om een leven lang te worden gedragen.
pressroom.craveagency.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over CRAVE Agency

CRAVE is a boutique agency with a knack for communication and PR that stands out. We help brands shine with tailored strategies, sharp storytelling, and a fresh approach to every challenge.

Neem contact op met

lorenzo@craveagency.be

craveagency.be