Gyojasang opent tweede Belgische vestiging onder Antwerp Tower

Na het grote succes van de eerste Belgische vestiging in Brussel, breidt het Koreaanse restaurant Gyojasang uit naar Antwerpen. Het nieuwe restaurant opent zijn deuren onder de Antwerp Tower, op de locatie van de voormalige Wagamama. Hiermee brengt Gyojasang de authentieke smaken en levendige sfeer van de Koreaanse eet- en uitgaanscultuur naar het hart van Antwerpen.

Als klein broertje van het Antwerpse Seoul Club House, staat Gyojasang bekend om zijn traditionele Koreaanse gerechten en de bijbehorende cultuurbeleving. In de Antwerpse vestiging kunnen gasten genieten van klassiekers zoals Bibimbap, een rijstgerecht met groenten, ei en vlees of tofu, op smaak gebracht met gochujang. Of Tteokbokki, pittige rijstcakes in een rijke, gekruide saus. De keuze is eindeloos, met ook vele andere gerechten en drankjes.

De Antwerpse vestiging onder de Antwerp Tower is ingericht volgens het moderne, stedelijke design dat kenmerkend is voor Gyojasang. Het interieur combineert warme houtaccenten met industriële details en sfeervolle verlichting, wat zorgt voor een eigentijdse maar authentieke uitstraling. De voormalige Wagamama-ruimte wordt volledig omgebouwd tot een plek waar de Koreaanse keuken en cultuur samenkomen. Ook is er een photobooth om de avond op een leuke manier vast te leggen.

Met deze tweede vestiging in België zet Gyojasang zijn Europese expansie voort. Ook een derde vestiging in Brussel staat al op de planning, alsook Europese steden zoals Barcelona en Amsterdam.

Gyojasang Antwerpen opent de deuren op 21 maart. Reserveren kan binnenkort via de website van Gyojasang.


Over Gyojasang

Als klein broertje van Seoul Club House, dat in september 2024 de deuren opende in Antwerpen, bouwt Gyojasang verder op het succesvolle concept waarmee de levendige Koreaanse eetcultuur naar diverse steden wordt gebracht. De filialen worden geopend in samenwerking met de Fulum Group, die dit populaire concept in Azië beheert.

De Brusselse en Antwerpse vestigingingen zijn de eersten van velen, met openingen in Amsterdam, Rotterdam en Barcelona al in het vooruitzicht. Centraal staat steeds de authentieke beleving waarin zowel de Koreaanse keuken als het uitgaansleven samenkomen in een moderne, gezellige setting.

InstagramWebsite

Niet voor publicatie

Afbeeldingen downloaden

Voor meer informatie of andere persvragen, neem contact op met Lorenzo Veppi:

Lorenzo Veppi

Lorenzo Veppi

PR Manager, CRAVE Agency

Meest recente verhalen

Website preview
Lewis & Melly lanceert wintercollectie met Josefien Weyns
Waar tijdloze elegantie en countryside chic samenkomen.
pressroom.craveagency.be
Website preview
Skins viert 25-jarig bestaan met hun eerste eigen merk: Layer+
Skins bestaat 25 jaar. Dat vieren ze met een grote, nieuwe stap: hun eerste eigen parfumlijn, genaamd Layer+. Layer+ is niet zomaar een parfum. Het is een ‘fragrance enhancer’ – een geur die je los kan dragen maar ook kan combineren met andere geuren. Het is ontwikkeld in samenwerking met de beste laboratoria ter wereld. En daarmee doet Skins wat we van Skins gewend zijn: zorgvuldig cureren, samenbrengen, pionieren.
pressroom.craveagency.be
Website preview
BOBBY lanceert ‘I Do’-collectie: verlovings- en trouwjuwelen om te dragen voor het leven
BOBBY onthult met trots ‘I Do’, de allereerste weddingcollectie van het merk. De lijn bestaat uitsluitend uit ringen: heruitgevonden klassieke ontwerpen, telkens met de kenmerkende BOBBY-twist. Gemaakt om een leven lang te worden gedragen.
pressroom.craveagency.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over CRAVE Agency

CRAVE is a boutique agency with a knack for communication and PR that stands out. We help brands shine with tailored strategies, sharp storytelling, and a fresh approach to every challenge.

Neem contact op met

lorenzo@craveagency.be

craveagency.be