Populairste kaneelbroodjes van het land komen naar Brugge

Have A Roll opent zevende vestiging in het hart van de stad

Van Antwerpen tot Amsterdam, Have A Roll verovert stad na stad met haar onweerstaanbare cinnamon rolls. De geur van versgebakken cinnamon rolls zal binnenkort ook de Brugse binnenstad betoveren. In oktober opent de zevende vestiging van de populaire bakkerij op een steenworp van de Grote Markt. Zo kunnen de Bruggelingen binnenkort ook genieten van de met BeVegan Award bekroonde kaneelrolletjes.

Na de vestigingen in Antwerpen, Gent, Brussel, Leuven en twee vestigingen in Nederland, is Brugge de zevende winkel in het rijtje. De verbouwingen zijn volop aan de gang, maar vanaf de tweede week van oktober kunnen Bruggelingen en toeristen er terecht om de volledige Have A Roll-ervaring te ontdekken.

Op het menu staan zeven vaste varianten, waaronder de Classic Roll, Breakfast Roll en Speculaas Roll, aangevuld met twee maandelijkse specials. Alles is volledig vegan én werd bekroond met een BeVegan Award voor Best Pastry. “We willen laten zien dat vegan gebak niet alleen een bewuste keuze is, maar ook gewoon het lekkerste gebak kan zijn,” zegt mede-oprichter Lisa Wynen. Naast de heerlijke rolls, is er ook een uitgebreid aanbod aan drankjes zoals (ijs)koffie, matcha en kombucha.

Bij de opening van Have A Roll Leuven in april stonden meer dan 200 fans in de rij.

Het design van de nieuwe Brugse winkel blijft trouw aan de herkenbare en kleurrijke stijl, maar krijgt dit keer een iets meer verfijnde uitstraling. “Bij onze eerste vestigingen staken we altijd zelf de handen uit de mouwen om de winkelinrichting in orde te brengen,” vertelt Dennis Van Peel, mede-oprichter van Have A Roll. “Voor Brugge hebben we voor het eerst samengewerkt met een designer om de uitstraling nog meer te verfijnen. Het blijft 100% Have A Roll, maar met net dat tikkeltje meer.”

“Brugge stond al langer op ons verlanglijstje,” vervolgt Lisa. “Het is één van de gezelligste stadjes van ons land. Dus kijken we er enorm naar uit om onze rolls en warme service hier te delen met zowel locals als de vele bezoekers die Brugge jaarlijks ontvangt.”

Praktische info

Geldmuntstraat 4, 8000 Brugge
Open van dinsdag t.e.m. zondag, 11u – 18u

Opening voorzien 2de week oktober
Exacte datum wordt aangekondigd op sociale media van Have A Roll


Over Have A Roll

Gestart in de zomer van 2020, midden in de pandemie, begon Have A Roll als een bakavontuur in de keuken van bezieler Dennis Van Peel. Met veel succes, want al snel stonden Antwerpenaren in de rij voor zijn deur om de lekkernijen af te halen. In februari 2021 opende de eerste pop-up shop in Antwerpen, waar hongerige fans uit heel het land naartoe stroomden, met lange rijen als gevolg.

De pop-up werd al snel een permanente locatie, en niet veel later kreeg ook Gent een vast adresje. De groei zette door, en in februari 2023 verwelkomde Brussel de derde winkel. Intussen ging het concept ook al de grens over naar Amsterdam en Utrecht, en werd er een foodtruck de baan opgestuurd naar festivals, shoppinggebieden en events. Met meer dan 50.000 volgers op sociale media en 7 vestigingen blijft Have A Roll rollen en de harten van zoetekauwen veroveren.

Website - Instagram - TikTok


⬇︎ Beelden downloaden

Voor meer informatie of interviewaanvragen, neem contact op met Lorenzo Veppi.

Lorenzo Veppi

Lorenzo Veppi

PR Manager, CRAVE Agency

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Amsterdamse beauty pionier Skins bestaat 25 jaar 
Op 11 november bestaat Skins 25 jaar. In 2000 raakten co-founder Philip en studievriend Michiel in gesprek. Met een gedeelde passie voor ondernemen verwezenlijkten ze hun gezamenlijke droom voor Skins. Een cosmeticaconcept dat de markt opschudde, door internationale boutique brands als eerste exclusief naar Nederland te brengen. Binnen een jaar opende het duo de eerste boutique aan de welbekende Runstraat in Amsterdam. Daar was plek voor zeven merken, onder wie Aesop en Laura Mercier, waarna ook Diptyque en Creed volgden.
pressroom.craveagency.be
Website preview
IOAN lanceert vier nieuwe essentials: from Sun to Sleep
Na de succesvolle introductie van onder andere Sun Wear 50 en Fill Me Up, zet IOAN opnieuw een grote stap in de uitbreiding van het gamma. Deze zomer lanceert het Belgische skincaremerk maar liefst vier nieuwe essentials, elk met een eigen functie, maar met dezelfde missie: selfcare toegankelijk, makkelijk en vooral leuk maken.
pressroom.craveagency.be
Website preview
YOON opent zomerse matcha pop-up bij Lewis & Melly in Knokke
Deze zomer bundelt matcha brand YOON de krachten met modemerk Lewis & Melly voor een unieke pop-up in hartje Knokke. Elk weekend serveert YOON zijn iconische matcha drinks recht vanuit de Lewis & Melly store aan de Kustlaan.
pressroom.craveagency.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over CRAVE Agency

CRAVE is a boutique agency with a knack for communication and PR that stands out. We help brands shine with tailored strategies, sharp storytelling, and a fresh approach to every challenge.

Neem contact op met

lorenzo@craveagency.be

craveagency.be