Seoul Club House landt in Antwerpen

Antwerpen krijgt er binnenkort een nieuwe, bruisende hotspot bij met de komst van Seoul Club House, een unieke Koreaanse hang-out in het voormalige Hard Rock pand op de Groenplaats. Het vernieuwende concept brengt de levendige en smaakvolle Koreaanse cultuur naar het hart van de stad en belooft een nieuwe favoriete bestemming te worden voor zowel Antwerpenaren als toeristen.

Bij Seoul Club House zullen authentieke Koreaanse gerechten geserveerd worden. De chefs gebruiken traditionele recepten en verse ingrediënten om de rijke smaken van de Koreaanse keuken naar Antwerpen te brengen. De kaart zal een verrassende keuze aan gerechten en snacks aanbieden, zoals bibimbap, tteokbokki en jeon.

Een compleet avondje uit

Seoul Club House zal niet alleen heerlijk eten en drinken aanbieden, maar ook heel wat leuke activiteiten waardoor je er een hele avond kunt doorbrengen. Of je nu komt voor een gezellig diner, een drankje aan de bar, een avondje karaoke met vrienden, een potje pool, om leuke foto's te maken in de photobooth, of om sportwedstrijden te bekijken op schermen in de sport lounge, er is meer dan genoeg voor een gegarandeerde avond vol plezier en gezelligheid.

De opening van Seoul Club House is voorzien voor eind augustus. De exacte openingsdatum zal later nog worden gecommuniceerd.


Over Seoul Club House

Seoul Club House is het resultaat van een inspirerende visie van de oprichter, die een diepe liefde voor de Koreaanse cultuur koestert. Zijn droom? De levendige eet- en uitgaanscultuur naar Europa brengen. Toen de locatie op de Groenplaats in het oog viel, zag hij de kans om zijn droom waar te maken.

Hij vond steun bij het bedrijf achter Takumi Group in België en Fulum Group uit Azië. Samen met deze partners, is het doel om een authentieke Koreaanse hang-out te creëren waar mensen kunnen genieten van heerlijk eten, drankjes en leuke activiteiten in een sfeervolle omgeving.

Website - Instagram


SeoulClubHouse.jpg

JPEG 2.6 MB

Niet voor publicatie

Voor meer informatie of andere persvragen, neem contact op met Lorenzo Veppi:

Lorenzo Veppi

Lorenzo Veppi

PR Manager, CRAVE Agency

Meest recente verhalen

Website preview
Lewis & Melly lanceert wintercollectie met Josefien Weyns
Waar tijdloze elegantie en countryside chic samenkomen.
pressroom.craveagency.be
Website preview
Skins viert 25-jarig bestaan met hun eerste eigen merk: Layer+
Skins bestaat 25 jaar. Dat vieren ze met een grote, nieuwe stap: hun eerste eigen parfumlijn, genaamd Layer+. Layer+ is niet zomaar een parfum. Het is een ‘fragrance enhancer’ – een geur die je los kan dragen maar ook kan combineren met andere geuren. Het is ontwikkeld in samenwerking met de beste laboratoria ter wereld. En daarmee doet Skins wat we van Skins gewend zijn: zorgvuldig cureren, samenbrengen, pionieren.
pressroom.craveagency.be
Website preview
BOBBY lanceert ‘I Do’-collectie: verlovings- en trouwjuwelen om te dragen voor het leven
BOBBY onthult met trots ‘I Do’, de allereerste weddingcollectie van het merk. De lijn bestaat uitsluitend uit ringen: heruitgevonden klassieke ontwerpen, telkens met de kenmerkende BOBBY-twist. Gemaakt om een leven lang te worden gedragen.
pressroom.craveagency.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over CRAVE Agency

CRAVE is a boutique agency with a knack for communication and PR that stands out. We help brands shine with tailored strategies, sharp storytelling, and a fresh approach to every challenge.

Neem contact op met

lorenzo@craveagency.be

craveagency.be